Téměř káždý kdo se bude zajímat o tvorbu webových stránek nebo eshopu narazí na slovo "webdesign". Webové stránky jsou v dnešní době velice účinnou vizitkou každé společnosti a jsou rovněž efektivním propagačním nástrojem. Je potřeba si uvědomit, že web společnosti bývá mnohdy prvním kontaktem potenciálního zákazníka s danou firmou. Webdesign v sobě zahrnuje několik samostatných disciplín.
Proč svěřit webdesign nám?
- než začneme na webu/eshopu pracovat provedeme důkladnou analýzu projektu
- vytváříme vždy originální grafiku webů a eshopů
- zaměřujeme se na intuitivní ovládání, přehlednost a srozumitelnost
- důkladně testujeme a hledáme případné chyby
- klademe důraz na moderní trendy a responzivitu
- chceme aby web/eshop byl dohledatelný a optimalizujeme pro vyhledávače (SEO)
- i po dokončení projektu zajišťujeme technickou podporu a doporučujeme případné úpravy
Zdroj Wikipedie "webdesign":
Webdesign je mezioborová disciplína, která využívá poznatky vizuální komunikace, interakčního designu, psychologie (především ovlivňování a rozhodování lidí), marketingu, brandingu, copywritingu, gamifikace a dalších oborů. Cílem webdesignu je vytvořit funkční webové stránky nebo webové aplikace. Funkční znamená, že splňují především následující kritéria:
Na web přicházejí relevantní návštěvníci
Web je ovlivňuje/pomáhá jim tak, že provedou konverzní akci (akce), která je v souladu se záměrem tvůrce webu
Návštěvníci se na web vrací a provádějí stejnou nebo další akce
Web návštěvníky zaujme natolik, že o něm mluví sami od sebe s dalšími členy cílové skupiny webu
Nejjednodušší je vysvětlit webdesign jako průnik vizuální komunikace, obsahové strategie a interakčního designu, které doplňují vhodné marketingové aktivity. Webdesigner tedy vytváří vizuální systém pro obsah, který vhodným způsobem strukturuje a vzájemně provazuje tak, aby bylo dosaženo maximálního účinku vzhledem k cílům webu a jeho konverzním akcím. Tvorba webových stránek klade vyšší důraz na kvalitní obsah, u webových aplikací je nejdůležitější složkou interakční design.
Cílem webu je přinášet majiteli a/nebo návštěvníkům stránek užitek. Tomu by měla být podřízena snaha webdesignera – aby se vyplatily náklady spojené s tvorbou webu a aby web dobře sloužil svému účelu, tj. například v případě komerčních stránek vytvořil finanční zisk.
Odkaz: wikipedia.org

Zpět na výpis aktualit